7 מוקדי לחימה ביישובי העוטף, חשד לפיר מנהרה

קובי פינקלר No Comments on 7 מוקדי לחימה ביישובי העוטף, חשד לפיר מנהרה

ביישובי העוטף עדיין ישנם שבעה מוקדי לחימה עם המחבלים שחדרו לישראל בשבת. חשד שהמחבלים בכפר עזה ברחו לתוך פיר מנהרה

למצולמים אין קשר לכתבה צילום: יוסי זמיר/פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המלחמה בדרום: ביממה האחרונה צה"ל עובר לגלי תקיפה לשטחי כינוס של החמאס ברצועת עזה. בתוך 24 שעות הותקפו 1200 מטרות באזור בית חנון, סג'עיה, תשתיות צבאיות של חמאס בג'בליה ובגל הרביעי בכל רחבי הרצועה מאות מטרות. כמו כן הותקפו מטרות עוצם של החמאס ברצועת עזה. בישראל יודעים על למעלה מ-400 הרוגים רק בעזה וכמה מאות בתוך הרצועה.

ביישובי העוטף עדיין ישנם שבעה מוקדי לחימה עם המחבלים שחדרו לישראל בשבת: בכפר עזה 7 מחבלים כשהמחבלים ברחו ויש חשד לפיר מנהרה, בבארי 70 מחבלים רובם ברחו וחלקם בבתי הקיבוץ. מחבלים נוספים נמצאים ביישובים: נירים, עלומים, שער הנגב, סמוך ליישוב ניר עוז 4 מחבלים, חולית 4 מחבלים בקיבוץ במרדף אחריהם.

בגל התקיפות בלילה האחרון תקף צה"ל למעלה מ-500 מטרות אסטרטגיות של ארגוני הטרור ברצועת עזה. בין המטרות שנתקפו, הושמדו שבע מפקדות מבצעיות של ארגון הטרור חמאס ומפקדה מבצעית נוספת של ארגון הטרור גא"פ. בנוסף, צה"ל תקף מספר מבנים רבי-קומות, באחד מהם מוקמה מפקדה צבאית של ארגון הטרור חמאס. משם הכוון טרור נגד מדינת ישראל.

כמו כן, הותקף בניין שהיה בשימוש מבצעי של בכיר בכוח הימי של ארגון הטרור חמאס. בנוסף, כחלק מגל התקיפה העצים, הושמדו שלוש מנהרות טרור במרחב בית חאנון.

הותקפו מהאוויר גם שני נכסים מבצעיים של ארגון הטרור חמאס, כאשר אחד מהם ממוקם בלב מסגד. בנוסף, הושמד נכס בשימוש של ארגון הטרור גא"פ שמוקם במבנה מגורים בו מתגוררים פעילים בארגון הטרור.



0 תגובות